Hva skal jeg med alle mannfolka??

Siden jeg fikk meg Instagram for ett par uker siden, har innboksen min flommet over av meldinger fra “mannfolk”. Noen av dem legger også igjen “hyggelige” kommentarer under innleggene mine.

Copyright: Strikkekjerring

Her er det fullt av henvendelser fra både unge og gamle “herremenn”.

Men hva skal jeg med dem??

Jeg har mann og har ikke bruk for flere.

Men, vent litt!

Kanskje jeg har bruk for dem??

Musikermannen skal jo opereres i ryggen ganske snart, så kanskje jeg har bruk for en mann likevel?

Jeg har tenkt over det og nå har jeg tenkt å sende disse “mannfolka” en melding.

For å fordele det mest mulig rettferdig, har jeg tenkt å tilby dem å komme hit 1 uke hver fra nå og til over sommeren.

Nå er det flere meldinger enn uker, så jeg må nok lage en prioriteringsliste også. Resten får eventuelt stå på venteliste.

Kravene er som følger:

  • De må kunne stå opp kl 5.00 for å lage frokost til gjestene våre
  • Etter at frokosten er servert, må de kunne rydde og vaske opp
  • Så er det gulvvask og romvask av alle overnattingsrom, inkludert skifte av sengetøy og vask av sengetøy
  • Ta vare på alt av søppel
  • Vaske butikker, servicebygg, kafe osv
  • Dra på butikken og handle inn varene vi trenger
  • Klippe plenen
  • Planlegge og lage middag til alle overnattingsgjester
  • Ta imot overnattingsgjester og campingturister utover kvelden.
  • Være serviceinnstilt og blid
  • Ved ledig tid: Male og gjøre vedlikehold på bygget
  • Dra på spillejobber og underholde de som har behov for det.
  • Hvis de i tillegg kan jobbe som kokk, er det et pluss. Det skulle vel kort oppsummert være noen av arbeidsoppgavene til Musikermannen, så da skulle stillingsbeskrivelsen være klar til oversending. Men det spørs vel om de er like interessert når jeg oversender lista? “Mannfolkene” er kanskje litt mer interessert i å få tilgang til bankkortet mitt? Men jeg har trua på at det er dyktige “herremenn” med mange kvaliteter som skjuler seg bak profilene. Tror ikke dere også det?
  •  HA EN HANDY MANDAG!! 
  • Følg meg gjerne her:
  • Facebook: Strikkekjerring
  • Instagram: Strikkekjerring.blogg.no
19 kommentarer
      1. 😂😅Ikke sant??😂
        Litt vel mange tilbud spør du meg.😅
        Jeg har ikke så lyst til å ha en lukket profil heller og innboksen bør man jo sjekke nå og da. Det kan jo ligge ting der fra ekte mennesker og ikke datamaskiner.🤗

      1. Ja, ikke sant?😂😅
        Da hadde det kanskje blitt litt mindre av sorten?🤗En fin dag til deg i nord.☀️😎

    1. Ja den instagrammen den instagrammen :_D hahahahaha Jeg har heller ikke lyst å ha en lukket profil… jeg bare sletter etter hvert jeg… disse mannfolka 😀

      1. Nei, synes det er litt dumt hvis jeg må ha en lukket profil.😅Er vel neppe noe duganes arbeidskraft å finne der, så det er nok ikke så mye annet å gjøre enn å slette etterhvert.😂

      1. Du kjenner dem igjen, ja?😅
        Regner med at det er kjentfolk for mange, men er litt tvilende til hvor duganes arbeidskarer de er.🤔

    2. Jeg har lukket profil, men har slettet mange. Prins Harry og Bruce Springsteen fikk jeg forespørsel fra. Slettet det bare. Det har dukket opp leger og majorer også. Oppdaget en falsk profil hvor de hadde tatt profilbildet til en på vennelista mi. Gav beskjed til rette vedkommende.

    3. Syns du skal slå til😅
      Tenk hvis du kunne fått napp og sittet med beina høyt i sommer😂
      Og hvis de mot formodning slipper fra hos deg, og får mere ledig tid så har jeg et hus som må beises😂 og en kommende valp som må oppdras😂🐕‍🦺

      1. Ja, det hadde jo vært helt konge!🤩
        Kanskje jeg skulle få 2 stk de første ukene, så kunne jeg sendt den ene bort til deg for å beise?🤔😅
        Åååå, blir det valp snart?🥰

    4. Så bra! Sett dem i arbeid!!! Hehe 😉 Får tilgang til slike mannfolk på Instagram jeg også, men tviler på at de er “brukannes” til så mye 😀

      1. Noe burde de jo kunne brukes til.😂
        Er litt redd de kommer til å ta føttene på nakken når de hører hvor mye arbeid som skal gjøres.😅🤣

        1. Absolutt. Alle kan brukes til NOE… 😀 Men med din arbeidsliste er jeg redd mange hadde løpt motsatt vei enn det du ville 😂

    5. Det var lurt! 🙂 Skal tenke på saken jeg også. Vi skal male en del av huset bl.a. og så mange som sender forespørsel hver dag, så ville det være fort gjort. 😂

      1. Ja, jeg tenker vi får sette karene i arbeid.💪🏻😆 Noe må de vel kan brukes til, skulle jeg tro.😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg