Heldige, heldige MEG!

Vet dere! I dag skal jeg faktisk ikke blogge om strikking.

Copyright: Strikkekjerring

Dagen i dag har vært lang, med 2 Mimretimenkonserter.

Helga var også travel og jeg dro rett fra ferga i kveld og lagde middag til arbeidsfolkene som bor hos oss.

Jeg kom på at det kanskje var post i postkassen i dag, så jeg fant ut at det kunne være lurt å ta den inn.

Blant reklame lå det 2 brev.

Ett til Musikermannen og ett til meg.

Det er ikke så ofte at det ligger brev med håndskrift utenpå brevet i postkassen, men de få gangene det gjør det, er det ofte regninger.

Musikermannen åpnet sitt først og der var det et langt brev skrevet på skrivemaskin.

Det inneholdt mye om dommedag og inkluderte mange bibelvers.

Noen avsender var det ikke, men det meste tyder nok på at det er en fra Johovas vitne som er avsenderen.

Men i min konvolutt befant det seg noe helt annet.

Der var det et helt nydelig, rosa håndlaget armbånd og et håndskrevet brev.

Jeg er ingen SippeGuri og det er svært sjelden jeg tar til tårene, men nå kjente jeg virkelig at jeg måtte svelge litt ekstra altså!

Tenk at noen virkelig har tenkt på meg OG har tatt seg tid til å sette seg ned å skrive ett helt brev til meg!

Copyright: Strikkekjerring

Dere lurer sikkert veldig på hvem som har sendt dette til meg?

Jo, det skal jeg fortelle dere.

Det er veldig snille

 

BUNNY

som har tenkt på meg og har handlet inn og skrevet og sendt brev til meg.

Dere kan bare ikke ane hvor glad jeg ble!!

AKKURAT i dag var det ekstra hyggelig å få en så fin gave i posten!

Jeg er svært heldig som har så mange fine Bloggvenner.

Bunny er en av dem og jeg er overbevist om at de som har Bunny som venn er heldige.

Han er en sånn fyr som bare dukker opp når vennene trenger ham og skjønner når noen trenger en liten ekstra oppmuntring.

Jeg har aldri hatt den gleden å møte ham, men jeg er sikker på at det hadde blitt ett hyggelig møte.

For meg er aldri gaver i kroner og øre det viktigste, men at noen bruker tid og energi på å glede meg betyr så utrolig mye!

Du skal vite Bunny, at jeg setter utrolig pris på brevet og gaven og armbåndet er allerede kommet på armen.

Tusen, tusen takk!!

 

YOU MADE MY DAY!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

6 kommentarer
    1. Så koselig og så fint det er. Veldig nydelig. Og du og alt dere har stått oppi, er det noen som fortjener en oppmuntring er det deg, veldig fin handling av Bunny <3

    2. Flott (og SÅ fortjent) gave ❤️. Bunny har hjerterom så det monner for folk og dyr, om han enn kan være krass i uttrykket ellers. Du, Elin, du har også hjerterom – og jeg er så glad og takknemlig for å kunne få del i en bitteliten del av deres liv 🥰

      1. Tusen takk skal du ha.🤗
        Det ligger stor omtanke bak dette brevet og gaven og det setter jeg stor pris på.🤩
        Tusen takk for at du også er en del av livet mitt.🥰
        Ønsker deg en nydelig dag!🤩

      1. Helt nydelig og omtanken som ligger bak varmer.🥰
        Slike ting er verdt så utrolig mye.🤩
        Nyt tirsdagen!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg