Gjett hvem jeg har møtt!

I vår var det flere bloggtreff rundt om i Norge.

Copyright: Strikkekjerring

For meg skal det klaffe på både den ene og den andre måten hvis jeg skulle hatt mulighet til å delta, men lysta har det ikke vært noe å si på!

Man føler jo at man blir godt kjent med veldig mange av de andre bloggerne og det hadde jo vært kjempekoselig å kunne møtt noen av dem i levende live også. Ikke bare bak en skjerm.

Men endelig kan jeg faktisk skryte på meg å ha møtt en blogger!

I levende live, altså!

Og jammen dukket hun ikke opp hos meg i sommer, også!

Hvem jeg snakker om??

Jo, selveste Fruens Vilje

Hun, mannen og hennes søster med “vedheng” (som han kalte seg selv) campet faktisk hos oss 2 dager i sommer.

De var på Nord-Norge ferie. ( Så rett de gjorde i det fine været)

Copyright: Strikkekjerring

Og vet du noe?

Hun var akkurat slik jeg forestilte meg at hun var.

Koselig, stillferdig og en veldig hyggelig dame.

Her ser du oss sammen.

Jeg svett og i arbeidsuniform med håret til alle kanter og hun i sin fineste strikkegenser og slett ingen hårstrå på avveie.

Det var bare rett og slett utrolig koselig at hun bestemte seg for å ta turen til oss i sommer.

Jeg skulle bare hatt enda bedre tid til å skravle og bli enda bedre kjent.

Det håper jeg at jeg får muligheten til en annen gang.

Stasbesøk var det hvertfall!

Hun har sannelig også en veldig koselig søster, for de som ikke vet det.

Copyright: Strikkekjerring

Sommeren er på hell, men er ikke riktig over enda.

Det er fremdeles godt besøkt på campingen og i dag har vi hatt en busslast pensjonister som har vært innom og spist lunsj.

De har fått servert snitter med godt pålegg på hjemmebakt grovt brød og hjemmebakte bløtkaker og kaffe.

Det var en trivelig gjeng å ha på besøk og ferden deres skulle videre til Bodø, Kjerringøy og Sulitjelma.

Jeg kunne godt tenkt meg å lurt meg med som blindpassasjer, men jeg kom ikke på det før jeg var halvveis i oppvasken og da var det likevel for seint, he, he…

Copyright: Strikkekjerring

Nå har jeg ett par hektiske dager til, med mye som skal gjøres, før vi skal bevilge oss 4 dager ferie sammen med alle ungene.

Det gleder jeg meg stort til!

Da går ferden en snartur over grensen til “söta bror”.

Det er ungene som er blitt voksne som ønsker seg tilbake til dit vi var på ferie da de var små og sannelig vil de ikke ha oss gamlinger med også.

Tiara skal også være med, så nå gjenstår det litt ormekurer og å finne passet hennes, slik at hun også får være med på bobiltur.

Lista over alt som må gjøres før vi drar er lang, så jeg bør helst fortsette på den nå utover kvelden, men jeg har også så smått begynt å tenke på hva jeg skal ta med av håndarbeid på turen.

Jeg har prosjekter nok som jeg har lyst til å begynne på, så det er bare å velge.

Garn har jeg jo, kremt, litt av, så det er nok ikke akkurat noe problem.

Musikermannen er mest opptatt av at jeg skal klippe og sy overmadrassen slik at den passer til senga.

Hvordan jeg skal løse det, er jeg ikke helt sikker på, men han har tydeligvis klokketro på at det skal jeg fikse.

Jeg er nok ikke like sikker på det, men jeg får gjøre et forsøk.

 

HA EN FLOTT BLÅ MANDAGSKVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

23 kommentarer

Siste innlegg