Genserarmstrikking + Mannen gjør en liten (STOOOooR) fadese!

God lørdag morgen!

Jeg er godt i gang med å strikke første arm på Tusseladdgenseren.

Tykke pinner og tykt garn bærer fort fram, men jeg ser at det skal strikkes mønster med 3 farger på bolen og det kommer til å ta tiiiiiid.

Min mann har en liiiiiiten tendens til å ta litt kjappe løsninger i blant.

I går glemte jeg å kjøpe ny tannkrem og det var derfor kommet til den litt kritiske fasen hvor du må bruke litt tid for å klemme ut det siste av tannkremtuben.

I morges skulle han pusse tennene, men plutselig hørte jeg han rope: ELIN! Denne tuben som det står noe som heter Nuit på. Er det egentlig tannkrem?????

Jeg sprang til for å se hva det var han holdt i hånda. 

Jeg: Nei, du må da ikke pusse tennene med den der!

Mannen: Nei, jeg syntes den smakte noe djev……..

Jeg: Herregud! Har du pussa tennene med nattkremen min????????

Mannen: Ja, jeg syntes den smakte noe rart i går kveld også, men tenkte det bare var en ny smak.

Jeg: Pussa du tennene med den i går kveld også??????

Mannen, (med litt svak stemme): Ehhh, ja, det er ikke tannkrem altså??

Som dere ser, ganske lett å avsløre hvem som har vært her, he, he……

Klemt midt på tuben, så klart!

Jeg har ledd så tårene har trillet hele morgenen, knegg, knegg…..

Utrolig hvor artig det kan være når andre gjør noen små (STOOOORE) fadeser!

Dette synet stod vi opp til i morges.

Winter Wonderland på sitt beste!

Det må jo være en perfekt start på vinterferien, til de som har det, nå.

Rikelig med snø for å gå på ski.

Er det ikke vakkert?

Den eneste bakdelen, er at det for oss blir litt ekstra mye å gjøre på morgenen, siden vi må ut og brøyte og måke vekk snøen, men vi får håpe den ligger i ro de neste dagene.

Å starte dagen med litt latter og flott utsikt! Da MÅ jo bare dagen bli bra!

ØNSKER DERE ALLE EN HUMØRFYLT LØRDAG!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg