Fjols til fjells! – Gratis strikkeoppskrifter

Har dere sett disse da?

Jeg har bare SÅÅÅÅ lyst på en slik hettegenser!

Disse må vel alle ha til påskefjellet? Ikke minst er det kjekt med mønster som passer til både herr og fru, slik at man matcher. 

Den nye kinofilmen Fjols til fjells har også kommet med sin egen strikkekolleksjon.

Herlig er det også at kolleksjonen strikkes i STERK. 

GRATIS MØNSTER: FJOLS TIL FJELLS 

En slik hettegenser er en klassiker man kan bruke i mange år.

Helt super på hytta på fjellet eller i slalombakken.

Med matchende skjerf og pannebånd.

Har man ikke tid til å strikke en genser, kan man hvertfall lage et pannebånd.

Det går kjapt å strikke til hele familien.

De nye melerte fargen som er kommet i Sterk er så fine.

For meg som er en frossenpinn, kunne jeg nok gått med denne inne hele dagen.

Lekre votter også. Visste du forresten at det kommer en TV-serie med Fjols til fjells til høsten?

I morgen kommer denne filmen på bygdekinoen hos oss.

Da skal vi først ha 2 timer med Strikkekafe, hvor vi skravler og koser oss med kaffe og kaker. Etterpå tar vi strikkingen med og ser filmen Fjols til Fjells. Det er nok en fordel med enkel strikking i kinomørket, så for meg blir det ensfarget genserarmstrikk i morgen.

Jeg må jo skynde på med den Tusseladdgenseren. Jeg har jo såååå mye annet jeg har lyst til å strikke!

Har du vært og sett den nye filmen?

Hva syns du?

Ute blåser det og all snøen som kom for noen dager siden, er nå på flyttefot til et nytt sted. Den ene ferga er innstilt på grunn av været og det er like greit å holde seg inne.

ØNSKER DEG EN SUPERFIN TIRSDAGSKVELD!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg