Engorgio – Gratis oppskrift! + Plantefarging

Benytt sjansen til å få mønsteret på dette fantastiske sjalet! Helt gratis!!!

Men kjapp deg! Tilbudet varer til 13. april.

Masse farger og teknikker må man jo bare like. Du kan bruke det garnet du ønsker og tilpasse størrelsen som du vil.

Vanvittig fine farger i dette sjalet.

 

MØNSTER: ENGORGIO

Ute regner det og blåser opp til storm utover kvelden og natta.

Jeg er i gang med mer plantefarging.

I dag har jeg farget med blårot.

Ble det ikke fint?

Her henger det sammen med garnet jeg farget med steinlav i går.

Jeg synes fargene ble så fine sammen.

Her ser du fargebadet. Jeg beiset med Alun sammen med fargen.

I kveld har jeg fått nøstet det opp på garnvinden. Jeg har litt igjen å nøste opp. Det siste hespet hadde vaset seg sammen, så jeg har litt jobb før jeg får nøstet det opp. Det får bli i morgen.

På bildet her ser fargene litt mørkere ut enn i virkeligheten.

Jeg ble kjempefornøyd med fargene.

Jeg har mer blåtre igjen, så i morgen skal jeg beise og farge mer garn.

Jeg ble også ferdig med å rundvaske gjesterommet i ettermiddag etter jobb, så nå skal jeg sette meg ned og strikke litt. Det går ikke så fort med genseren, men den vokser litt for hver dag som går.

 

Håper du får en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg