Den nydeligste kjolen – Norsk strikkeoppskrift

Kjenner du en liten jente?

Da MÅ du bare strikke denne fantastiske kjolen!

Den strikkes i tillegg i Lerke, som er mitt favorittgarn til kjoler og klær til vår og sommer til de små.

Kjolen kan strikkes med korte eller lange armer.

Størrelsene går fra 2 til 12 år, så de litt større jentene kan også få.

 

MØNSTER: LØVKJOLE

 

Kjolen strikkes ovenfra og ned og har et nydelig løvmønster.

Uansett om det blir 17. mai feiring i år, slik vi kjenner den, må vi feire nasjonaldagen vår og dette må jo være den perfekte 17. mai-kjolen?

 

Dagen i dag skal brukes til mer rundvask. Jeg skal få ferdig rommet jeg startet på i går og få treningsutstyret inn fra uthuset og på plass.

Vi må også planlegge litt handling og fylle opp tankene på bilene. Oljeprisen har vært lav, men eldstemann mente i går at den nå er på tur opp og da kan det være lurt å fylle opp mens prisen nå er lav.

I morgen skal vi ha dagens på jobb, så jeg må planlegge og handle inn til det også.

Påskeaften har vi tradisjon for å ha koldtbord, så det blir nok det vi skal kose oss med i kveld.

Jeg har forresten fått meg en Bloglovin-knapp, som du ser nederst i venstre hjørne her.

Det er veldig hyggelig hvis du har lyst til å legge deg til som følger der.

 

RIKTIG GOD PÅSKE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg