BUNNY er ferdig!!

Skulle du sett!

Bunny er ferdig og klar til bruk! 🙂

Copyright: Strikkekjerring

Dette er skikkelig Gla´sokker og er morsomme å strikke.

Selv om det er mye mønster og mange farger, går det likevel ganske kjapt.

Copyright: Strikkekjerring

It is all in the details!! 🙂

Et lite hjerte bak på hælen gjør susen.

Copyright: Strikkekjerring

Her har jeg bare brukt restegarn og da får jeg alltid litt god samvittighet.

Mange gram restegarn er borte og da kan jeg med god samvittighet strikke videre med annet garn.

Men, jeg må jo strikke noen flere BUNNY sokker også så klart!

I litt andre farger vil jeg tro.

 

Copyright: Strikkekjerring

 

Mønster: Dancing Bunny Socks

Garn: Div restegarn

Pinner: 3 mm og 3.5 mm

Størrelse: Dame

 

I dag blir det en veldig lang arbeidsdag.

Jeg har fått unna alle kakebestillinger til i dag og kaker til disken.

Nå er det en veldig kjapp kaffepause før jeg skal gyve løs på mat til selskap til i morgen.

Det skal lages koldtbord og gryterett, bakes 4 kaker og bakes rundstykker, foccachia og brød.

Lokalet skal pyntes og servietter brettes.

Da vet jeg at det blir en sen kveld i dag og i morgen før alt er ferdig.

Men med en god plan kommer man alltid i mål.

 

ØNSKER DEG EN HAPPY FRIDAY!!

 

Følg meg gjerne her: Strikkekjerring

 

9 kommentarer
      1. Morsomt med sokker med farger av og til.
        Strikker nok mest vanlige uten så mye mønster, men her så jeg mitt snitt itl å få brukt litt restegarn.
        Riktig fin fredag til deg! 🙂

      1. Ja, det er travle dager, men strikkinga er med overalt, så hvis jeg må vente litt her og der strikker jeg noen masker.
        Jeg strikker mens jeg spiser også, hi, hi… 🙂
        Riktig God Helg til deg også! 🙂

      1. Takk for det! 🙂
        Godt med litt friske farger nå på våren.
        Riktig fin fredag til deg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg