Brenn alle mine sokker – Gratis og franko!!

Ja, det er bare å sette i gang! Å brenne sokker, altså!

Disse sokkene heter nemlig det: Burn all my socks!

JEG har slett ikke tenkt å brenne alle sokkene mine, Det skal være sikkert!

Uten ullsokker hadde det blitt en trasig tilværelse.

Copyright: Miss Wrap ´n´ turn

Disse sokkene er strikket i mosaikkstrikk, en virkelig artig og enkel teknikk.

Her kan du bruke opp små rester av sokkegarn og lage striper.

Dette mønsteret kan du også laste ned, helt gratis.

Copyright: Miss Wrap ´n´ turn

 

Skikkelig lekre under foten også!

De er lastet ned hos meg til senere bruk.

 

MØNSTER: BURN ALL MY SOCKS

PINNER: 2.5 MM

GARN: FABEL OG ZAUBERBALL ELLER RESTER I TYNT SOKKEGARN

 

Søndag og den travleste dagen i uka for oss. Jeg har fått i meg medisinen og frokosten, så da er jeg klar for jobb. I dag regner det ikke så mye, så været er heldigvis litt bedre. I går regnet det så mye at det tok med seg store deler av veien vår, så vi må nok ut og reparere litt hvis vi ikke skal knuse bilene.

I dag hentes en av kattungene og skal flytte til et nytt hjem.

I går kveld fikk vi nye overnattingsgjester på rommene, som skal reise nå i formiddag. Da har vi flere rom som skal vaskes i dag.

Nok å gjøre med andre ord.

SEE YOU!!

2 kommentarer
    1. Veldig fine sokker altså 🙂 Helt nydelige. Jeg MÅ ha ullsokker i leiligheten på høst og vinter. Det gjør det hele mer koselig 🙂

      1. Ja, disse var av den virkelig fine sorten. Hadde jeg ikke hatt ullsokker, hadde jeg slitt skikkelig. Musikermannen bruker ullsokker året rundt, mens jeg sjelden bruker det på sommeren. Alle guttene i huset bruker mye ullsokker og når de vokser så fort i beina, må det hele tiden lages nye. God søndag til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg