Born to knit! – Gratis strikkeoppskrift

Born to knit!

JAAAA! Det tror jeg mange strikkere kan kjenne seg igjen i og kan bære en slik genser med glede.

Copyright: Novita

Om ikke grønn er din favorittfarge, så er jo strikking fantastisk, for da kan man velge akkurat den fargen man har lyst på. Du trenger ikke å tenke på om genseren du har lyst på fins i den fargen du har lyst på.

 

GRATIS SVENSK MØNSTER: BORN TO KNIT

GARN: Novita Nalle og Novita Baby Wool

PINNER: 3 mm og 3.5 mm

STRIKKEFASTHET: 22 m per 10 cm

STØRRELSER: XS-XXL 76-120 cm i overvidde

 

Dagen i dag har for det meste vært brukt på kontoret og der er det MYE å gjøre.

Vi har fått planlagt og laget program for resten av måneden og september og bestemt meny for søndagene fremover.

Minstemann har hatt sin første dag i 9. klasse og han var godt fornøyd med at det ikke var de store endringene, hverken i fag eller lærere.

Til middag i dag hadde vi fiskeboller i hvit saus, gulrot og nypoteter.

Veldig sent i vår, satte jeg noen poteter i en kasse i hagen og i dag var jeg spent på om det var blitt noen størrelse på potetene. Det var det jammen blitt og dette var det som var under bare 1 plante! Ikke verst!

Nypoteter hentet i egen hage smaker himmelsk!

Etter middag skulle minste kjøres på fotballtrening, mens musikermannen og jeg har vært ute og saget ved. I høst hadde vi tatt hjem noe ved, som var klart for å få saget opp. Vi har fått saget det meste, men siden jeg måtte flytte den tørre veden vi hadde i vedskjulet for å få den våte nederst, er ikke alt kommet inn i vedskjulet enda.

Den vi har saget er ikke nok til vinterbrensel, så vi må hente hjem MYE mer. Jeg håper været holder seg de neste dagene, så får vi bruke ettermiddagene i vedskogen.

Når hverdagen er i gang, starter det gjerne en del nye program på TV og i kveld var det start for Sommerhytta, et program jeg liker veldig godt, så det har jeg fått sett mens jeg rensket litt bringebær fra hagen.

Nå skal jeg ta fram strikkingen og kose meg i sofakroken resten av kvelden.

 

HÅPER DU HAR HATT EN FIN START PÅ UKA!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg