Aurealis – Strikkeoppskrift

Jennifer Steingass har fantastisk mange flotte mønstre.

Aurealis er absolutt en av dem.

Denne strikkes fra toppen og ned og du kan velge om du vil ha lang eller kort erm.

Størrelsene er mange og lette å regulere. Overvidden spenner fra 91 cm til 169 cm.

Garnet ser veldig fint ut. Du finner det HER

 

MØNSTER: AUREALIS

Passer du på nå, får du 30 % avslag.

Versjonen med kort arm er også nydelig.

På siden hennes kan du også se mange forskjellige fargeforslag.

I natt har det snødd MASSE og det bare fortsetter.

I formiddag blir det derfor snømåking. I dag skal jeg også på jobb og dagens skal forberedes noen timer før vi åpner.

I ettermiddag skal jeg prøve meg på plantefarging med beising av garnet og farging av blåtre.

Garnet jeg farget i går med steinlav er nå tørt, så jeg skal ta fram hespetre og garnvinde og lage noen fine garnkaker av garnet.

Plantefarging er gøy og jeg kan nesten ikke vente på at det skal bli vår, så jeg kan få sanket mer materialer til farging.

Men aller først har jeg et kjøkken som må ryddes.

 

RIKTIG GOD PÅSKE!!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg