Vi ÆLSKA Bodø/Glimt! <3

I dag skal jammen Bodø/Glimt i ilden igjen og nå er det mange som er spente på om de skal klare å slå Dynamo  Zagreb på Aspmyra i kveld.

Copyright: Strikkekjerring

Til frokosten i dag har jeg festet trådene på dette paret med Mariussokker i Bodø/Glimt-farger, gult og sort.

Akkurat i tide til Bodø/Glimt skal ut og kjempe om ballen, mens det tordner og lyner rundt dem, sammen med styrtregnet vi har fått i dag.

Disse skal opp til Bodø de også og hvis vi er heldige, så rekker de også kampen i kveld.

Heia Bodø/Glimt!

Mønster: Mariussokker fra Mariusboka

Garn: Viking Sportsragg

Størrelse: Dame

Pinner: 3 mm

Copyright: Strikkekjerring

Jeg har en svigerbror som er svært flink til å snekre og han lager de fineste ting.

Han lager bord, stoler, småmøbler og han har også laget sin egen kjøkkeninnredning.

Her har han laget 2 blomsterkasser til meg.

Jeg har kjøpt uglekrukkene på Europris og har hatt blomster i dem, men i det dårlige været har de druknet dessverre, så nå har jeg plantet nye.

Vi får se om de overlever litt lengre enn de forrige, hi, hi…

Copyright: Strikkekjerring

I varmen i går var det godt å kjøle seg ned på litt smoothie.

Denne laget jeg av mango, banan og ananas.

Nydelig og frisk.

Vi fikk ikke beholde sola se lenge.

På ettermiddagen skyet det over og litt senere begynte det å tordne, lyne og regne.

Det har tordnet hele natta og vært skikkelig lummert, så det var umulig å få sove.

Det har ikke gitt seg enda og innimellom styrtregner det.

Vi får håpe det verste er over til fotballkampen i kveld.

 

HEIA BODØ/GLIMT!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

22 kommentarer
      1. Jeg liker heller ikke Lyn og torden.
        Nå er det en liten pause før det starter opp igjen i ettermiddag.💦
        Det skal visst styrtregne over stort sett hele landet i dag.💦

    1. Nydelige med de fargene på sokkene. Du har en flink bror. Her har gubben laget kasser og styrt med blomster. I år måtte han gjøre det alene. Men neste år er det meg. Bestiller frø over nett. Plantasjen sine er det dårlige frø og ikke alt man får gagn av.
      Været her er fint, det har regnet nok. Lykke til i kveld til Bodø Glimt. Ha en fin dag.

      1. Ja, han er dyktig.🤗
        Det var greit å vite om de frøene du. Sikkert lurt å bestille på nett.🌸
        En finfin dag ønskes deg også.🤗

      1. Nå blir du korrekt antrukket og slipper å fryse på beina når du står på Aspmyra utover høsten.💛
        Kos deg på kamp!💛
        Dette blir spennende!🥰

    2. Skikkelig kule sokker! Blir artig for den som får disse til kampen! Det ventes masse regn, torden og lyn her i Trondheim utover ettermiddagen og kvelden også. Gruer meg! Skal bare være inne, men likevel…

      1. Vi slapp heldigvis unna med bare regn i går kveld og i natt. Lyn og torden hadde vi natta før, så meldinga stemte ikke helt denne gang.😅💦

        1. Fantastisk! 😀 Her ble det hverken torden, lyn eller regn, og jeg var nesten litt skuffet 😅 Men i dag pøser det ned og utevanning er ikke så nødvendig 😀

    3. Her har Tor med Hammeren kommet tilbake, og det er helt greit så lenge han ikke drar med seg like kraftig regn som i går ettermiddag. Ettersom Bodø/Glimt spiller mot et utenlandsk lag, skal jeg heie på dem. Ellers så er det jo Vålenga som er mitt lag, som ligger litt nedpå tabellen dessverre 🤔

      1. Vi slapp unna med bareregn i går kveld og i natt, men Lyn og torden hadde vi natten før. Satser på at Vålerenga vinner noen kamper så de kommer seg opp på tabellen.🤗

      1. Takk for det.🤗
        Godt med litt friske farger på sokkene også.🧶💛 Vi slapp heldigvis unna med bare regn og ikke Lyn og torden i går.😅

      1. Hehehe….🤣😅
        De som ikke kom seg på Aspmyra i går, satt klistret til skjermen i går kveld, så hele Nordland stod stille ett par timer der.💛😅 Smoothie er tingen i varmen.☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg