VANT DU?? Trekning er foretatt!

Tjolahopp tjolahei!

Copyright: Strikkekjerring

Nå har jeg foretatt trekning i Give-Awayen min, som jeg har hatt gående ett par dager her.

Det kom inn 47 kommentarer og jeg takker så mye for fine ord og så er det jo så hyggelig at så mange ble med!

Men så over til den høytidelige trekninga.

Copyright: Strikkekjerring

Alle navn er skrevet ned i rekkefølge etter når dere har lagt inn kommentaren.

Så har jeg brukt en trekningsgenerator til å plukke ett tilfeldig tall.

Jeg orka ikke å prøve å sette Musikermannen til jobben.

Man vet aldri hvordan DEN trekninga hadde foregått!

Copyright: Strikkekjerring

Pakke nr 1 var denne:

2 nøster Lett Lopi

1 nøste Glitter

1 pk pinnebeskyttere.

Copyright: Strikkekjerring

 

Vinneren av 1. pakken ble nr 16!

På lista mi blir det altså:

LENE

GRATULERER SÅ MYE!!

Copyright: Strikkekjerring

Så går vi over til trekning av Pakke nr 2, som inneholder:

3 nøster Puna

1 nøste Glitter

1 pk Pinnebeskyttere

Copyright: Strikkekjerring

Vinneren av Pakke 2 ble nr 22.

Det ble

 

HELENE HARRYSDATTER!

GRATULERER SÅ MYE!!

Jeg skal prøve å sende dere en mail i løpet av kvelden, slik at jeg får adressene deres.

Hvis dere ikke har fått den, må dere gi fra dere et lite pip til meg.

Jeg må jo si jeg undres litt på hvilken adresse Helene har.

Jeg vet jo at hun lever Vagabondlivet, så jeg er spent på om hun har en postkasse i hver by hun besøker, eller kanskje i hvert fylke??

Det skal bli spennende å høre, må jeg si.

Det var morsomt med Give-away, så dere skal ikke se bort fra at det blir flere ganger.

Tusen takk til alle dere som var med!

Kanskje dere har bedre lykke neste gang??

 

Copyright: Strikkekjerring

Morgenen startet med tåke, men den begynte etter hvert å letne og sola kom stikkende fram i fjellene.

Det varte dessverre ikke så lenge.

Bare en liten stund etter begynte det å snø igjen.

Vi har altså hatt mange typer vær i dag, både tåke, sol og snøbyger.

Ingen vår i sikte enda hos oss.

Vi har hatt besøk av en journalist i dag, som har tatt bilder og laget et intervju som skal i avisa.

Vi får straks flere folk på overnattingsrommene og arbeidsfolkene skal ha middag, så vi er bare hjemom og spiser litt middag før det bærer avgårde på jobb igjen.

 

HA EN FIN TIRSDAGSKVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

12 kommentarer
      1. Jeg har sendt henne en mail, så håper hun svarer, så kanskje pakken rekker fram før hun durer videre på veien.🤩🧶👍🏻

    1. Ja, skulle du sett: Jeg vant! *danser glad rundt på gulvet her*. Og ikke bare vant jeg, men gammelnaboen vant også (hei Helene!) Snakk om liten verden!

      Tusen takk -nå blir det nye votter 🙂

      1. Våren kommer nå liker jeg også veldig godt.🤩
        En flott onsdag til deg også.🤗👌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg