Teststrikk – On My Heart Sweater

Reklame | Teststrikk Strikkevaag

Mye regn og litt bilstrikk, så ble teststrikken ferdig i dag.

Copyright: Strikkekjerring

Mønsteret er On My Heart Sweater av flinke Strikkevaag og fortjener et litt bedre vær for at den skal komme til sin rett.

Det regner dessverre loddrett, så det er håpløst å gå ut og få tatt bilder.

Både mønsteret og fargen på garnet fortjener bedre vær.

Det er vanskelig å ta bilde av en slik turkisfarge inne, så derfor er bildet under her veldig misvisende.

Genseren strikkes ovenfra og ned og er ikke vanskelig å strikke.

Copyright: Strikkekjerring

En nydelig genser til småjentene og mønsteret kommer i salg om ikke så lenge.

Den kan bli fin i mange farger og garnkvaliteter.

Min er strikket i Drops Air og strikkefastheten stemte godt i forhold til mønsteret.

Nå skal jeg bare sende mine erfaringer til designeren og få lånt en jente å prøve den på, så er min jobb ferdig.

Da skal jeg i gang med litt hemmelig gavestrikk, tror jeg.

I dag har jeg bare vært noen timer på jobb og vasket og ryddet og planlagt matlagingen og kakebakingen for morgendagen.

Da blir det nok full fres hele dagen for å bli ferdig med alt til 17. mai.

Litt innkjøp av det jeg trenger må også til.

Nå skal jeg bruke kvelden på å bestemme meg for mønster og garn til gavestrikken.

Den er nemlig ikke bestemt enda. Jeg har egentlig flere alternativer, så jeg må kikke litt før jeg bestemmer meg.

 

HA EN FIN AVSLUTNING PÅ HELGA!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

8 kommentarer
      1. Turkis er en farge det er vanskelig å gjengi. Det må liksom være rette lyset.😅Lilla er litt det samme. Dessverre holder vi på å regne bort her, så da er det ikke lett å få fine bilder.😯

      1. Ja, den kom bedre fram nå, selv om det ikke er lett å ta bilder i dette hersens regnværet.😅😜
        En fin kveld ønskes deg.🤗🌱

      1. Ja, jeg ble veldig fornøyd med den og jeg tror jenta som skal få den, blir kjempefin.🧶😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg