Jeg har både sydd og gått tur i dag

En venninne har hatt bursdag, så da har jeg hatt fremme symaskinen og sydd sitteunderlag.

Det er sydd i 2 lag ull med vatt mellom.

Copyright: Strikkekjerring

Her er det best å være føre var.

Man kan fort trenge et varmt sitteunderlag i hagestolen utover våren og sommeren, hi, hi…

Hjertet er også i ull og bare sydd på før jeg har festet alle delene sammen og sydd rundt.

Copyright: Strikkekjerring

Værmeldingen lovet sol i ettermiddag, men det tok sin tid før den kom.

Det ble kveld før sola tittet fram bak regnskyene, så den ble bare litt forsinket.

Er det det man kaller “fashionable late” skal tro?

Fint ble det nå uansett, så da fant jeg ut at jeg og hunden skulle gå en turløype i dag.

Det er fint for henne å gå en ny rute, men jeg hadde ikke tatt med i beregningen at bekken var blitt mye større enn en bekk av alt regnet og der ville hun IKKE gå.

Når jeg tenker meg om, burde jeg jo skjønt at en dachs med korte føtter ikke synes det er så morsomt å gå i det som nå var blitt en stri elv med vann som nådde langt over hodet på henne.

Copyright: Strikkekjerring

En fin kveldstur ble det, uten å måtte ta på regnjakke.

I dag har jeg endelig fått fikset profilbildet mitt slik at det vises inne på Blogglista.

Både jeg og flere andre har irritert seg over det, så nå har jeg fikset en irritasjon mindre i både mitt og flere andres liv.

Bra jobba, Strikkekjerring, ha, ha….

Siden solen var forsinket i kveld, regner jeg med at regnet det er meldt i morgen, er tilsvarende forsinket.

Det er vel bare rett og rimelig det, vel?

 

ØNSKER ALLE EN VÅRGRØNN KVELD!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

7 kommentarer
    1. Flott dag hos deg og bra du har fått bilde da, vi andre fikk en mail fra support om det for lenge siden! 🙂
      At det måtte vi ordne oss!
      Nydelig det du har laget og en fin kveld videre der nord….

      1. Det var visst noe krøll med at jeg hadde bytta mailadresse, slik at profilbildet ikke ble lastet opp.😅 Fikk nå fiksert det heldigvis.🤗Et lite gløtt av sol hos oss også, endelig.☀️☀️

    2. Gratz med profilbildet på Topplisten! 😉 Det var et stilig sitteunderlag. Høres fort og ferdig ut… men var sikkert litt jobb med det likevel? Den stakkars hunden din hadde sikkert ikke lyst på et isbad, nei, hihi 😀

      1. Litt jobb er det alltids, men det går kjappere enn å strikke.😅Nei, isbading syntes hun tydeligvis ikke noe om.🥶
        Nyt torsdagen!🌸

        1. Åh, nå kom jeg på drømmen jeg hadde i natt… Drømte at jeg hadde strikket masse feil på pleddet mitt… 😅 Takk, og ha en fin-fin torsdag du også! 🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg