Åpning av Påskepakkekalender :-)

Endelig er påska her!

Copyright: Strikkekjerring

Denne påska her er litt ekstra spennende.

Jeg meldte meg på Påskebyttekalender hos Brit Strikkenerd på Ravelry og på torsdag kom min Påskekalender.

Det er skikkelig koselig å stå opp og pakke opp en pakke hver dag i påska.

Dere skal så klart få være med og pakke opp og se hva jeg har fått.

I går var første åpningsdag, så gjett om jeg gledet meg til å åpne!

Copyright: Strikkekjerring

Se hva jeg fikk!

Denne nydelige prosjektposen, håndskrevet kort og deilig te!

Prosjektposen er foret inni og er håndsydd av Kathrin i Bed of Roses.

Den heter Inga etter Inga Semmingsen.

Fytti katta! Så heldig jeg er!

Prosjektposen er allerede i bruk, siden jeg har puttet oppi nen garnnøster og et vottemønster jeg har tenkt å starte på i løpet av påska.

Det skal dere få se senere.

Copyright: Strikkekjerring

I dag har jeg også åpnet og se bare alt det fine jeg fikk!

her er det håndfarget garn fra Garntrollet + noen rester, som jeg tror er nok til oppskriften på sjalet som fulgte med.

Sjaloppskriften heter Homeland, er på dansk og er laget av Mette Jim Mayland.

Det kan godt hende at jeg strikker hoveddelen i dette garnet og finner noe annet i en kontrastfarge som jeg kan bruke til blondekanten.

I tillegg var det helt nydelige påskeservietter.

Tusen, tusen takk!

Copyright: Strikkekjerring

Siden jeg har vært så heldig å bytte påskekalender i år, syntes jeg jo at Musikermannen burde få en påskekalender han også.

Så da bestilte jeg en påskekalender fra Pascal med fantastiske håndlagede påskeegg med fyll i.

Det gikk superfort å få den sendt i posten også, så nå kan han også åpne kalender hver dag.

 

Jeg er nå på 17. dagen med feber, så nå må jeg nok bare overgi meg og bestille en legetime i morgen.

Feberen gikk litt ned, men i går ettermiddag steg den til over 39 igjen og jeg hoster og hoster og er veldig slapp.

Nå krysser jeg fingrene for at de har en lege på legekontoret i morgen.

Hvis ikke blir det å vente til legevakta åpner etter kl 16.

De har ofte dårlig med medisiner, så da må man gjerne kjøre 2 turer for å komme seg på apotek neste dag.

Det er en fergetur + 6 mil å kjøre hver vei, så jeg håper på at legekontoret har lege tilgjengelig i påskeuka.

Jeg er skikkelig lei av å være syk og nå tror jeg nok at jeg må få meg en hestekur hvis jeg skal bli frisk.

Nå skal jeg ta meg en tur på sofaen igjen.

Håper dere alle har det bra og holder dere friske i påska.

 

HA EN NYDELIG PALMESØNDAG!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg