Handlenett – Gratis oppskrift

Handlenett har vært noe vi har laget og hatt med på butikken for å tenke på miljøet og vårt forbruk av plast.

Nå er det blitt høyst aktuelt å ha med eget nett når vi er på butikken og handler, for å forhindre smitte.

Hvem skulle trodd det?

Trenden har absolutt spredd om seg.

Hvis du har noen nøster bomullsgarn, som for eksempel Bomull Sport, kan du strikke dette handlenettet.

Du kan jo godt strikke striper også, hvis du ikke har nok av en farge.

 

GRATIS MØNSTER: HANDLENETT

 

Jeg er kommet hjem fra jobb og nå skal jeg fortsette på Stryta til mannen.

Her kan du se fargekombinasjonen jeg skal strikke til ham.

Nei, da! Tulla bare! Den rosa varianten skal bli til meg selv senere, ha, ha….

Det skal bli en variant med sauesort, blå og lys grå.

Vi er , som mange andre, i ferd med å rydde forskjellige rom i huset.

Minstemann har lyst på nytt rom, så vi har holdt på å rydde ut av eldstemann sitt rom.

Han har flyttet hjemmefra for lenge siden, men han har likevel hatt masse ting stående på rommet.

Det har også blitt et sted hvor jeg har samlet garnet mitt og der har det også stått julepynt, påskepynt og alt mulig rart.

I dag har vi fått ryddet ut av rommet og sortert ting og tang. Nå gjenstår rundvask, før vi kan begynne å flytte minstens ting inn på rommet. Han vil få et større rom enn før og slipper å få morgensolen inn på rommet i 4-tiden om natta på sommeren. Nå skal vi ta en runde til, før vi setter oss og ser Farmen og finalen i 71 grader Nord.

Hvordan har din helg vært?

Ha en fin søndagskveld!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg