Goodwill – Strikkeoppskrift

Vi kan vel alle trenge litt goodwill i disse dager?

Disse sokkene må man jo bare bli i godt humør av!!

Se på dem da! Her er det bare å finne fram det mest fargesprakende sokkegarnet du har, som Opal eller andre sokkegarn som passer til pinne 2.5 mm.

 

Mønster: GOODWILL

Man kan jo lage dem i litt færre farger også hvis man vil.

Ser potensialet i å få brukt litt restegarn her.

Lekre i lillatoner også, ikke sant?

Ble nesten et nytt mønster ved å bytte farger.

 

Jeg må nå snart komme meg i gang med ryddingen og sorteringen på rommet til 13-åringen.

Klærne skal gjennomgås og tingene skal flyttes inn på det nye rommet. Det ble ferdig rundvasket i går og i morges før jobb, fikk jeg strøket og hengt opp nye gardiner. Jeg sover så lite og dårlig, at jeg like godt kan gjøre noe til gangs, he, he… Vi blir nok neppe ferdige i dag, men jeg får ta litt hver dag.

I kveld skal jeg bli ferdig med mønsteret nede på Stryta og da er det bare å strikke i vei med ensfarget til under ermene.

Hvordan er det med deg? Rydder du hjemme for tiden?

Dere skal se at det blir ryddig rundt om i de norske hjem fremover.

Sender over litt ryddevibber hvis du skulle mangle noen.

God mandag kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg