TUSEN TAKK!!

I dag kjenner jeg et stort behov for å takke.

Copyright: Strikkekjerring

På 5. plass på Blogglista i går og i dag ligger jeg.

Plasseringen er en ting, men det som er mest hyggelig, er at så mange har vært innom siste døgn og lest bloggen min.

Det setter jeg stor pris på.

Tusen hjertelig takk til alle dere som tar dere tid til å sette dere ned og lese bloggen min hver dag!

Først og fremst er jo dette en strikkeblogg hvor jeg deler det jeg strikker og litt tips til hvordan jeg gjør ting.

Jeg holder jo på med litt andre hobbyting også, som hekling, søm, brodering, skinnsøm og litt andre ting.

Jeg liker redesign og å holde gamle håndarbeidsteknikker i hevd.

Jeg har alltid mange prosjekter på gang på samme tid og gjør litt her og litt der.

I tillegg driver jeg jo egen bedrift og reiser rundt omkring om opptrer sammen med Musikermannen.

Han er jo et kapittel for seg selv den mannen, ha, ha…

Det er umulig å ikke nevne ham i bloggen siden han stadig finner på litt av hvert som jeg ikke kan unngå å ta med.

Han har jo en aldri så liten samlemani for gitarer og bare så dere vet det, så innfant det seg 3 nye gitarer i huset i forrige uke.

Jeg har gitt opp å telle hvor mange han har eller prøve å holde styr på hva som kommer inn i huset og hva som forlater huset.

På jobb har vi en Amerikansk diner vi driver sammen, i tillegg til butikker, artistbyrå overnatting og camping.

Dagene er hektiske og varierte og ingen dager er like.

I dag var det opp halv 6, siden vi skal ha klar varmmat, nystekte rundstykker og mange kaker til en gjeng som kommer og spiser klokken 12.

Bord skal dekkes og gulv skal vaskes.

Det er aldri kjedelige dager.

Jeg skulle bare ønske at klokka kunne begynt å gå litt saktere, så hadde jeg fått tid til å gjøre enda flere ting jeg har lyst til.

Copyright: Strikkekjerring

Via bloggen har jeg blitt kjent med mange nye mennesker.

Både dere som leser bloggen min og ikke minst andre bloggere.

Jeg er innom mange av dem og leser hver dag.

Jeg føler at man blir godt kjent med dere alle sammen selv om jeg aldri har møtt de fleste av dere.

Nå skal det være et bloggtreff i begynnelsen av juni som blant annet

Kariengesvik

har dratt igang.

For meg er det nesten umulig å planlegge noe og det ville nesten vært like stor sjanse for å vinne i lotto hvis jeg skulle få mulighet til å ta en helg til Trondheim i begynnelsen av juni.

Men det hadde vært utrolig gøy å være med og fått møte alle dere flotte mennesker.

Så får vi se hva det blir til. Jeg har ikke avskrevet det riktig enda.

Det er veldig hyggelig at mange legger igjen en kommentar og kommer med synspunkter og tips og slik får man inspirasjon til å fortsette å skrive.

Jeg er veldig glad i Helgelandskysten og stedet og menneskene her jeg bor.

Her finnes det stort engasjement og ikke minst hjerterom.

Rundt meg finnes det mange flotte bedriftseiere som også hver dag står opp og kjemper for å få lov til å drive med det de liker aller best.

Innimellom må vi slåss for våre rettigheter og ta en kamp enten det gjelder samferdsel eller andre ting som gjør at livsverkene våre rystes i grunnmuren.

Da er det fint at vi har muligheter til å stå sammen i et fint bedriftsnettverk hvor alle har muligheter for å bli hørt.

På en torsdag i slutten av mars, mens kulda fremdeles biter oss i nesen og vi alle lengter mot vår, er det likevel takknemlighet som står sterkest hos meg i dag.

Takknemlighet for at dere er der og leser det jeg skriver og ikke minst for at Musikermannen ikke sier et kløyva ord på at jeg akkurat nå tar ett lite 5-minutt og bruker litt tid på å takke dere alle.

Det har dere sannelig fortjent også!

Jeg ble kun avbrutt av postdama som kom og leverte 3 lydanlegg som vi skal ut av huset for å montere en av de nærmeste dagene.

 

EN STOR OG TAKKNEMLIG TAKK TIL DERE ALLE I DAG!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

 

 

29 kommentarer
    1. Det er mer enn vel fortjent, – følger deg daglig og imponeres over alt du får til. Mange flotte tips til strikking/hekling har du, og kaker og…og…👏🙏😍Strikker på mange av oppskriftene du legger ut, – bl.a Sophie Scarf, påsketøfler, sitteunderlag og er nå igang med restegarnslue🤗
      Du har rett og slett Norges største strikkeblogg, etter min mening.
      Ønsker deg en nydelig dag🥰

      1. Tusen takk snille deg.🤗🧶
        Hyggelig at du finner mye du har lyst til å lage.🤩Takk og lov at man har strikkingen.🥰🧶
        Ha en nydelig torsdag!😍

      1. Innimellom er det travle dager og da er det godt at man har strikking å slappe av med mellom slaga.🤩🧶
        Ha en flott vårtorsdag hos deg.🥰

      1. He, he….
        Kommer på at du tippet at jeg kom på Topp-5 en dag.😅 Godt tippet av deg. Jeg hadde nok ikke satt penger på det, jeg.🙈😂

          1. 😅🤗
            Du har jeg mange flere års fartstid enn meg, så jeg hører på de som har vett på det.😅👍🏻

    2. Så vel fortjent! Du har en egen evne til å engasjere, en herlig måte å formidle på. 🙂
      For ikke å snakke om for en energibunt du er. Og skulle du fått flere timer ville jeg bedt deg gjøre ingenting, bare late deg litt ☺️ Men det er vel noe du ikke liker tenker jeg 😄 God torsdag. Klem 🥰

      1. Tusen takk, snille deg.🤗🤩
        Gleder meg alltid over å lese bloggen din også og alt du og Olav holder på med.🥰
        Ha en strålende torsdag!😍

      1. Tusen takk for det.🤗
        Gleder meg over å lese dine betraktninger og politiske innspill i bloggen din.🤩
        Nyt torsdagen!😍

    3. Gratulerer så mye med den flotte plasseringen din i dag! Det er vel fortjent 🙂 Du deler raust og oppdaterer oss lesere flere ganger daglig med innholdsrike innlegg. Spennende å følge både deg og musikermannen 🙂 Håper virkelig at du hadde fått anledning å komme på bloggtreff. Linkingen du la ut til KariEngesvik sin blogg feilet forresten da jeg prøvde å klikke inn. Det feilet både fra mobil og pc. Kanskje det er noe med linken? Uansett nyt din gode bloggplassering i dag!

      1. Tusen takk for det.🤗
        Det ble noen masse rare tegn med i linken, men nå tror jeg den skal fungere.😅🤗
        Ha en riktig fin dag!🥰

    4. Det er veldig fint å se at du har havnet så høyt oppe på bloggtoppen! Vel fortjent, fordi du har en interessant og fin blogg som det alltid er hyggelig å stikke innom! 😍
      Tusen takk for linking, men når jeg trykker på linken, får jeg beskjed om at nettstedet ikke er tilgjengelig, haha 🤗 Jeg krysser fingre og tær for at det klaffer sånn at du får til å komme på bloggtreffet først helga i juni!!! 😀

      1. Tusen takk for det!🤗
        Det hadde vært veldig gøy!🤩
        Huff!😨 Jeg skal få sjekket linken og lagt den inn på nytt.😅👌🏻

    5. Koselig at du vil takke. Jeg må bare si «Selv takk» 😊. Selv med en rød tråd av strikk, så tenker jeg at du treffer mange flere fordi du deler en så variert hverdag.

      Føler meg sikker på at mange fler enn meg får lyst til å besøke Dineren, flirer over betraktninger og dialoger som involverer musikermannen. Kjenner litt på hva det krever, det å være selvstendig næringsdrivende. Formidlingsgleden som skinner gjennom musikk&opptreden og stedsbeskrivelser.

      Du tar deg alltid tid til dialog/svar til kommentarer. Ser frem til nye innlegg fra din kant 🥰

      1. Tusen takk for fin tilbakemelding.🥰🤩
        Vi lever kanskje ikke et helt vanlig A4-liv, selv om det føles vanlig for oss.😅
        Takk for at du tar deg tid til å skrive kommentarer og ha en herlig kveld!🤗🤩

    6. Dette er så vel fortjent, egentlig skulle du vært på førsteplass.<3 Det er min ærlige mening. Har ikke tall på oppskrifter jeg har funnet her hos deg, alle de flotte tingene du lager å legger ut bilde av, morsomme historier om Musikermannen, :)) å ellers de nydelige bildene av nordnorsk natur. Du har uten tvil den hyggeligste bloggen, du er alltid hyggelig mot oss lesere å svarer på våre kommentarer, noe i hvert fall jeg setter pris på. Så tusen takk til deg for alt det koselige du deler med oss. <3

      1. Ååå, det var veldig fine ord.🥰
        Tusen takk skal du ha og takk for alle gode tips og tilbakemeldinger som du kommer med.🤗🤩
        Kos deg masse med håndarbeidet.🧶👌🏻

    7. Elsker energien din <3 Det er deg……….
      Gratulerer masse med flott plassering – stå på…Du er nok snart nr. 2 på lista.
      Du legger ned tid og sjel i alt du gjør, det står det respekt av.

      1. Takk så mye snille deg.🥰
        Føler jo at jeg er blitt godt kjent med deg også i løpet av denne tiden, selv om vi aldri har møttes.🤗🤩

    8. Eg gratulerer så masse, virkelig fortjent. Det har jo med deg som menneske og måten du skriver på at vi leser bloggen din.
      Eg blei veldig glad da eg såg du var komt så høgt.
      Hurra for deg.

      1. Tusen hjertelig takk!🤗🤩
        Og ikke minst takk for alle koselige kommentarer fra deg. Det er alltid hyggelig å gå inn og lese hva du skriver.🤗

    9. Gratulerer så mye🥳Det er kjempegøy. Er ikke så mange månedene siden jeg var der du er nå. Og husker godt hvor glad jeg var😀Nyt det og stå på videre🥳

      1. Tusen takk!🤗
        Du har virkelig vært dyktig, så her har jeg absolutt noe å lære.🤩👌🏻
        Fortsett den gode jobben din.🤗👍🏻👏🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg