Musikk for alle penga!

I dag har Musikermannen virkelig vært i sitt rette element.

Han har fått brukt sine musikerfingre til å traktere gitaren med gitarsoloer i fleng.

Copyright: Strikkekjerring

Sammen med sin kompanjong Anders Rasch har han underholdt 1 timestid for Helselaget som underholdning etter Hjertemarsjen.

Jeg har vært med som bærer og rigger av utstyr.

Jeg skulle gjerne delt noen lydfiler med dere her, men det ser ut til å bli vanskelig, men nederst her kan dere høre ett lengre innslag fra YouTube.

Jeg har prøvd en stund for å få filene små nok, men det var dessverre ikke mulig å få lastet dem opp på plattformen her.

Det er skikkelig synd at man ikke kan dele små videoer og filmer.

Hvis noen kloke hoder har funnet ut hvordan det kan løses utenom YouTube, så si gjerne fra. Jeg tror jeg har prøvd det meste, men får kun beskjed om at det av sikkerhetsmessige årsaker ikke er mulig å laste opp filen.

Kanskje noen av dere andre vet det?

Hvis dere har lyst kan dere høre litt av konserten her:

Trasch konsert

 

 

HA EN MUSIKALSK AFTEN!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 kommentarer
      1. Joda. Jeg pleier å være lydkjærring også, men akkurat i går var det ikke behov for det.😊👍🏻

      1. Godt med litt musikk på morgenen.💃🕺🏻
        Skulle gjerne hatt muligheten til å dele film- og lydfiler, men det er kanskje en oppgave for blogg.no vil jeg tro.🙂

      2. Godt med litt musikk på morgenen.💃🕺🏻
        Skulle gjerne hatt muligheten til å dele film- og lydfiler, men det er kanskje en oppgave for blogg.no vil jeg tro.🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg