Lollipop – Gratis norsk mønster

Lollipopgarn har vært populært en god stund og de som har hatt slikt garn å selge, har ikke før fått det inn i butikken, før det har blitt solgt.

Ikke så rart, siden fargene er kjempefine.

Copyright: House of Yarn

Når det i tillegg kommer mønstre som dette, er jeg solgt!

Denne her var skikkelig fin!

Nydelige puffermer og merinogarn er supert.

Mønsteret er gratis og på norsk, så det er bare å laste ned til du får tak i garnet.

Copyright: House of Yarn

Mønster: Misty Jumper

Garn: Merino 22

Pinner: 3 mm og 4 mm

Størrelser: S-XXL

 

Denne dagen er veldig travel. Alle rommene er fulle og 2 møter skal avholdes hos oss. 1 av møtene er unnagjort og jeg har 1 igjen.

Kaker er blitt bakt og gulv er vasket. Ikke minst har det vært mange telefoner i dag. En lang og travel dag.

Snart skal det serveres middag til både arbeidsfolk og tyske turister.

Sommeren er visst i full gang.

Ute er temperaturen kommet opp i nesten 20 grader, så selv om det er delvis overskyet, er det varmt.

Skogen er blitt grønn og gresset vokser plutselig rekordfort.

Jeg skulle vært ute og gjort hagearbeid, men det rekker jeg ikke i dag.

Nå har jeg spist middag samtidig som jeg har blogget litt.

Multitasking er vel rette ordet, ha, ha…

 

HA EN EFFEKTIV VÅRKVELD!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

11 kommentarer
    1. For et nydelig garn, er det bomullsgarn eller noe annet?
      Det har visst gått i et hos deg i dag skjønner jeg, mens jeg stort sett har sittet på baken med laptoppen i fanget og fortsatt. Ha en fortsatt fin kveld 🥰

      1. Det er 100 % Merinoull.🧶
        Ja, denne dagen ble litt i travleste laget.😅Håper det blir litt roligere i morgen.🤗

    2. Nydelig garn ja, herlighet for et tempo..Deilig at sommeren har kommet hos dere da…
      Gøy med turister – det er jo det dere jobber for 🙂 Topp…
      Fin kveld og God natt…

      1. Ja, det er godt at vi har fått litt varme nå og alt spretter ut i full fart. Nesten slik at man kan se det med det blotte øyet.😅🌱Ja, turistsesongen er uten tvil i gang nå, så nå er det full fart frem til høsten.🤗☀️

      1. Ikke så verst, men noen ganger går det galt.😅Prosentvis er det nok for det meste på plussiden.😂

    3. Det var virkelig en søt genser 🙂
      Og jeg savner å klirre med strikkepinner…. 🙂 Har litt strikkestopp for tiden pga en arm som ikke er så god… men det ligger noe og venter på meg i korga… og bråtet på en ny genser til C er i emning… det går bare sakte 🙂

      Lag deg en fin tirsdag 🙂

      1. Viktig å bli god i armen først, så det er nok lurt med en strikkepause da. Vil tro det klør i fingrene etter å komme i gang.🧶👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg