Jeg er blitt GROUPIE!!

Jeg har levd med Musikermannen i over 30 år og innimellom må han jo få utøve sine kunstner som musiker.

Copyright: Strikkekjerring

Hvis ikke hadde han jo bare hette mann og ikke Musikermann, ha, ha…

I alle disse årene har jeg holdt fortet hjemme og passet hus og hjem og barn mens han har vært på turne.

Men denne gang har han altså bestemt seg for at jeg skal få være med!

Tenk det!

Jeg hadde nesten gitt opp håpet, men nå skal altså jeg endelig få være med på det glamorøse turnelivet!

Da må jeg jo kan kalle meg for Groupie, ikke sant??

Copyright: Strikkekjerring

Nå gleder jeg meg til å treffe andre celebriteter og jeg går sterkt ut fra at Musikermannen har laget en skikkelig bra raider, slik at det blir en veldig bra backstage med snitter, frukt, drikke, sjokolade og alt hva hjertet måtte begjære.

Vi har jo hatt Artistbyrå i 22 år, så jeg har jo sett mange slike raidere og der står det de rareste ting kan du tro.

Alt fra 10 par hvite tennissokker, overnattingsrommene skal være solvendt og størrelsen på håndduker i tillegg til merkene på brennevinet de skal ha.

Nei, dere kan tro jeg gleder meg voldsomt.

Turneen er allerede i gang og alle stedene vi skal vet ikke jeg, men spennende skal det bli.

Copyright: Strikkekjerring

Dagen startet tidlig og vi tok første ferge 6.20, så da var det tidlig opp.

Men det er jo klart at når man skal på turne, så må man også regne med å reise langt og lenger enn langt.

Bobilen er pakket med gitarer og musikkanlegg og nå er vi altså på vei mot første spillejobb.

Jeg er skikkelig spent på hvor stor scenen er og hvor mange publikummere det kommer.

Jeg har prøvd å fritte ut Musikermannen om hvor mange forhåndssolgte billetter det er, men han er stum som en østers, så det er ikke mulig å få det ut av ham.

Copyright: Strikkekjerring

Det blir sikkert mange nachspiel og fester til den lyse morgen før vi skal videre til neste sted.

Akkurat nå har vi stoppet for en liten matbit i bobilen, før vi skal kjøre videre til første spillejobb.

Dere skal få en fyldig reportasje fra turnelivet og groupietilværelsen.

Behinde the scenes! Det er der det skjer, vet dere!

 

HA EN GLAMORØS TIRSDAG!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

14 kommentarer
      1. Dette må jo bli bra.🤩Jeg kan ikke skjønne annet.🤗En finfin tirsdag til deg også.🌸🍃🍂

      1. Musikermannen spilte i et band som het Sangria før, men nå spiller han mest i en duo eller alene.😎🕺🏻🎸🎼

    1. hehe dere to altså😃😃håper virkelig han ikke “lurer” deg og at dåkker får en ordentlig flott tour🤣
      Lykke til videre, blir spennende dette🌞✅️🍀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg