Ja, takk! Begge deler

På pinnene mine nå er 2 Villmarksgensere.

den mørkeste skal bli Musikermannen sin, men den må hvile litt til fordel for litt gavestrikk.

Copyright: Strikkekjerring

Begge strikkes i Alafoss Lopi.

Den rustrøde er Blåne.

Jeg liker begge fargekombinasjonene og jeg tror fargene passer fint til begge som skal ha dem.

Det er litt lite tid til strikking, siden det er mye annet å gjøre disse dagene, men noen masker her og der blir det.

Copyright: Strikkekjerring

Etter å ha sittet med regnskap og årsoppgjør og poster som ikke stemmer, var det godt med en luftetur for både hunden og hodet mitt, ha, ha…

Da vi kom til fossen i dag, så hunden på meg og sa: Ikke snakk om, mor. Jeg går ikke over der!

Jeg gidder ikke å prøve å lokke henne til noe hun ikke vil, så jeg tok henne under armen og hoppet på steinene som var der.

Da vi skulle gå tilbake, satte hun farten opp og løp over fossen i full fart. Stoppet og så på meg, akkurat som hun sa: Var jeg ikke flink og tøff nå, mor?

Joda, hun fikk masse skryt!!

Copyright: Strikkekjerring

Når denne dukker opp på stien blir jeg litt skeptisk for da spørs det om ikke det kommer til å regne.

I dag har det vært delvis overskyet, men ganske varmt. Nå klokken 20 er det enda 18 varmegrader, så det er jammen bra til at det også blåser.

I kveld kom det nye tyske turister, så nå er alle installert og har fått middag

og litt godt å drikke.

Til helga skal jeg lage koldtbord og varmmat til 65 stk, så i morgen må jeg begynne å gjøre litt innkjøp og forberedelser.

 

NYT MAIKVELDEN!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

2 kommentarer
    1. Nå er det sommer hos dere, så dere får bare nyte!
      Varmere nordover enn Paris nå!
      Ha en fin kveld med eller uten strikk! Kan ikke rekke alt..Likte begge fargene jeg! Fint.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg