Interiørdesign

Visste dere at det er kommet en helt ny mote innen interiørdesign??

Copyright: Strikkekjerring

I følge Musikermannen er dette siste skrik innen interiørdesign.

Gitarer, ukuleler og hva det nå heter alle disse strengeinstrumentene, skal stå pent lent opp til TV-benken.

TV-benker er nemlig ikke hva det en gang var.

De fleste har jo fått TV på veggen og har ikke bruk for plassen som før var forbeholdt å ha en TV på.

Musikermannen forteller om TV-benkens fortreffelighet til å ha gitarer på.

Da har akkurat passe høyde for å lene gitarer i mot, uten at de faller i gulvet og så kan jo alle som kommer på besøk beundre og studere gitarene på nært hold.

Lett tilgjengelig er de jo også, slik at det er bare å begynne å spille når man måtte få lyst til det.

Ja, det er jo sågar plass til en hel rekke gitarer og det er jo kjempepraktisk hvis det kommer mange på besøk samtidig.

Da kan alle låne en gitar hver og det kan bli en riktig så fin “Jamsession” i familieselskapene.

Jeg for min del frykter for at kattene kommer til å sette halen til værs og klore seg bortover gulvet og sette fartsrekord ut kattedøra når de konsertene starter.

Men Musikermannen snøser bare og mener at alle kan da spille gitar og det skal ta ham ett øyeblikk å få rytme og takt i huset.

Entusiasmen er stor og han mener at dette er absolutt siste skrik innen interiørdesign og at dette kommer man til å se i HVERT eneste hjem i løpet av 2023.

Ja, han har til og med sagt fra til leverandørene sine om at de får se til å ha gitarer nok på lager, for det kommer til å bli et salgsboom uten like når alle går mann av huse for å gå til innkjøp av gitarer som skal lenes på TV-benkene rundt om i landet.

Her kommer han også snikende med en aldri så liten innkjøpsliste han har gjort klar.

Etter å ha skumlest gjennom den 4 siders lange lista, kjenner jeg at den lave pulsen jeg hadde på sykehuset i går neppe er særlig lav lenger.

Det dunker hardt i ørene av hjertebank av rystelsen over investeringen han har til planer om å gjennomføre.

Men det kommer altså ikke på tale!!

Det skal IKKE investeres i flere gitarer!!

Han får værsågod selge de han har på lager først før han i det hele tatt vurderer innkjøp av flere!

Den interiørmoten der har jeg slett ingen tro på kommer til å bre om seg ut over vårt eget hus.

Men det bekymrer meg litt at til og med hunden synes dette virker riktig så flott.

Hun som ellers dilter i ræva på meg om dagene, har visst skiftet side og tatt Musikermannens parti i denne saken og later til å synes at dette er riktig så lekkert.

En hund etter gitarer altså!

Jeg lurer på om Musikermannen har bestukket henne med grillpølser eller annet snadder for å få henne på sin side i denne saken.

Det er han troende til å gjøre!

Nå har de altså rottet seg sammen mot meg de to og mener visst at de har overtaket her.

Jeg har lettere panikk og ser for meg trailerlass med gitarer som er på tur opp gjennom Norge på vei til oss.

Dette MÅ stoppes!!

Fort!!

Interiørdesign har da aldri vært av Musikermannens interesser, men NÅ har han visst fått øynene opp for det.

Han gliser fornøyd.

Hellig overbevist om at denne moten kommer til å bre om seg med lynets hastighet, så denne bølgen her VIL han være med på!

Jeg får åndenød!!

 

HA EN INNKJØPSFATTIG KVELD!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg