Hjemmelaget bursdagsgave

I går kveld var vi i koselig bursdagsselskap.

Copyright: Strikkekjerring

Bursdagsgaven har jeg laget selv.

En T-skjorte med trykk av traktor og merket på traktoren som brukes der på gården.

Trykket har jeg laget av vinyl og brukt trykkpresse for å feste det på.

Det var litt pirkarbeid for å plukke ut alle små deler på traktoren, men vinylen var samarbeidsvillig og festet seg godt på stoffet, heldigvis.

Å lage trykk med vinyl er morsomt og man kan lage de morsomste ting.

Nå har jeg fått maskinen og trykkpressa på plass, så du skal ikke se bort fra at det kommer mer ting med trykk på fremover her i bloggen.

Det er morsomt å lage helt personlige ting.

Dette er laget på samme måten som jeg laget trykket til sceneklærne våre.

I morgen skal de klærne i bruk igjen, siden vi har en ny konsert.

Musikermannen skal også på et spilleoppdrag i dag, men jeg skal være hjemme og koke middag til arbeidsfolkene som bor på overnattingsrommene.

Jeg skal straks avgårde på jobb nå.

Musikermannen skal bare få brøytet unna litt sørpe først.

Det har kommet mer slaps i løpet av natta, så det er litt  for mye for å la ligge på veien.

Jeg kunne godt tenkt meg en dag uten nedbør nå, men værmeldinga gir ingen lovnader om det, dessverre.

I ettermiddag kommer det en liten Give-Away her på bloggen, så da kan det være lurt å titte innom hvis du har lyst til å være med på den.

 

NYT SØNDAGEN!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

16 kommentarer
    1. Så artig med slike personlige gaver. Og du kan jo lage mye forskjellig når du har utstyret til det. Blir artig å se hva du lager etterhvert. God søndag! Her regner og blåser det, så ingen snø her nå. 🙂

      1. Med denne maskinen kan man lage mye morsomt. Nå har jeg endelig fått et fast sted å ha den, så da blir den mer brukt.🤗
        En fin søndag til deg også.🤩

    2. Høres flott ut med en slik trykkpresse. Ser for meg at du kommer til å trykke massevis av fine t-skjorter osv. fremover. Det har vært mye regn og vind i Trondheim også, men det er vel ingen trøst 😉

      1. Det er morsomt!🤗👍🏻
        Man kan stryke vinylen på med strykejern også etter at den er skjært ut, men det dekker ikke så store områder som trykkpressa gjør.🤩

      1. Det er gøy å prøve å finne ut noe som mottakeren kan like.🤩
        Alltid morsomt med personlige gaver.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg