GIVE-AWAY! Jeg gir ut 2 pakker til dere.

Nå synes jeg sannelig det er på tide med en liten Give-Away til dere.

Copyright: Strikkekjerring

Det skulle jammen bare mangle også!

Jeg må få takke dere alle som er innom og leser bloggen min, hver dag eller av og til.

Noen bare leser, mens andre legger igjen en kommentar nå og da, hvis dere har noe dere har lyst å si.

Veldig koselig er det!

Jeg setter stor pris på at dere vil lese bloggen og hyggelig er det også med kommentarer.

Nå fikk jeg lyst til å gi litt tilbake til dere og kjører derfor en liten Give-Away.

Det trekkes 2 vinnere og dere skal få se litt nærmere på hva dere kan vinne.

Copyright: Strikkekjerring

I den første pakken er det 2 nøster Lett Lopi, 1 nøste Glitter og 1 pakke med pinnebeskyttere.

Lett Lopi er et herlig garn til både gensere, votter og luer.

Garnet kan toves hvis man har lyst til det.

Copyright: Strikkekjerring

I den andre pakken finner du 3 nøster Puna, 1 nøste Glitter og 1 pakke pinnebeskyttere.

Puna er 100 % alpakka og jeg ser for meg at dette er fint til et skjerf, sjal eller barneplagg.

Glitter er et effektgarn som du kan strikke sammen med annet garn, eller du kan lage glitrende effekter eller kanter på strikketøyet ditt.

Pinnebeskyttere er supert å ha!

Da slipper du at maskene glir av pinnene når du legger fra deg strikketøyet og tar en pause eller det ligger i veska di.

Reglene for å være med er superenkle:

Leg igjen en kommentar her på dette blogginnlegget og du er med i trekningen.

Jeg trekker 2 vinnere tirsdag ettermiddag.

Den 31. januar altså.

Husk at du ikke må kommentere på eventuelle delinger på Facebook e.l siden jeg ikke har sjans om å følge med og se alle kommentarer rundt omkring, så bare kommentarer som blir lagt her i bloggen teller med.

Da er det bare å slenge inn noen ord, så er DU med i trekninga og jeg sender også i posten, men bare til Norge.

 

MASSE LYKKE TIL!!

FØLG MEG GJERNE HER:

FACEBOOK: Strikkekjerring

INSTAGRAM: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

97 kommentarer

Siste innlegg