Du snakka om å va inntørka i skolten!!

Her har det vært servert noen kraftige nordnorske gloser, som slett ikke egner seg på trykk!

Tror du ikke jeg oppdaget at jeg hadde prestert å øke også midt bak på genseren?

Da var det bare en ting å gjøre: Rekke opp!!!

 

Hvis alt jeg hadde rekket opp hadde blitt noe av, hadde jeg nok hatt skapene fulle av strikkaplagg!

Sinnsykt irriterende!

Men det er bare å få det gjort og gå på igjen med nytt mot.

Nå er jeg kommet tilbake dit jeg var før jeg måtte rekke opp så nå er det bare å peise på videre nedover bolen.

 

I dag har jeg ingen fine naturbilder å dele, siden det har vært alt annet enn finvær i dag.

I natt har det blåst og vært lyn og torden og veien har vært isete og glatt.

Vi har vært ute og gått en tur med hunden, men det var en hustrig fornøyelse. Med varme klær går det likevel greit, men hunden ligger nå innpakket i pledd og koser seg.

 

I morgen skal jeg reise for å ta 3. vaksinedose og jeg kan ikke si at jeg gleder meg. Å få sprøyta gjør meg ingenting, men siden jeg har blitt skikkelig syk etter de andre 2 dosene, kjenner jeg at jeg blir kvalm bare av å tenke på at jeg nå skal få en ny dose.

Jeg har aldri hatt en influensa hvor jeg har vært så syk som jeg har vært etter vaksinene.

Jeg er nok, som mange med meg, vaksinelei, og jeg ser med gru på en framtid der vi må ta vaksine 2-3 ganger i året. Jeg lurer også på hva alle virkestoffene kommer til å gjøre med kroppene våre? Foruten å beskytte oss mot korona, så tenker jeg på om det kan vise seg å ha andre virkninger vi ikke vet noe om nå.

Jeg kommer til å ta vaksinen sik vi er blitt anbefalt, men jeg skal innrømme at jeg er blitt litt mer skeptisk til å fortsette å ta vaksiner i flere år fremover, uten at vi har god dokumentasjon på hva som skjer med kroppene våre, men jeg må jo i utgangspunktet stole på at de som jobber med dette, råder oss til det som er best for oss.

 

Som alle andre i vår bransje, er jeg spent på hvilke tiltak som kommer i morgen og hva det kommer til å bety for oss alle fremover. Det kan tyde på at det kommer lettelser i tiltak og at tanken er å la smitten få lov å spre seg.

Det skumle med det er jo at det kan komme andre muterte varianter og da kan det bli vanskelig å få kontroll over smitten igjen. Jeg er jammen glad jeg slipper å være med å bestemme hva som skal være gjeldene regler.

Det kan sannelig ikke være lett! Det er mange hensyn å ta.

 

Nå skal jeg fyre i ovnen og sjekke at jeg har klar stearinlys og lighter, i tilfelle strømmen går i kveld eller i natt.

Så satser jeg på at det er noe kjekt å se på TV i kveld. Farmen Kjendis kanskje?

 

Håper Gyda farer fint med dere alle!

1 kommentar
    1. Jeg må jo si at når en vet et blir syk av noe så er det kanskje ikke så lurt å tilføre mer av det inn i kroppen… god bedring på forhånd da, håper dette går bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg