Ankelsokker i fleng – Gratis oppskrifter

Sommeren er begynt å komme de fleste steder i landet og da kan vi prøve oss på å ta i bruk ankelsokker og legge vekk de tykkeste sokkene.

Copyright: Garnstudio

De går jo også mye kjappere å strikke og er et fint prosjekt for de enslige nøstene med sokkegarn.

Alle mønstrene her kan du laste ned gratis.

Copyright: Garnstudio

Mønster: Raspberry Racers

Garn: Fabel

Pinner: 2.5 mm

Størrelse 35-43

Copyright: Garnstudio

Mønster: Sun Dance

Garn: Flora

Pinner: 2.5 mm

Størrelser: 35-43

Copyright: Garnstudio

Mønster: Splash!

Garn: Fabel

Strikkepinner: 2.5 mm

Størrelser: 35-43

Jeg trenger flere nye par, så jeg har lagret alle disse fine mønstrene.

Her er sistepar ut.

Copyright: Garnstudio

Mønster: Sakura

Garn: Fabel

Strikkepinner: 2.5 mm

Størrelser: 35-43

 

Jeg er i full gang på jobb med brødbaking og kakebaking, men så begynte jeg plutselig å blø neseblod, så da ble det en litt ufrivillig pause nå.

Det har regnet litt på morgenen nå, men jeg tror det gir seg og det håper jeg, for jeg har tenkt meg en tur ut i hagen og gjøre noe til gangs.

Musikermannen fikk et anfall i går med hodepine, svimmelhet og kvalme, så han tilbrakte ettermiddagen på sofaen.

Han fikk også uklart syn og var likblek og kaldsvettet, så han var i heller dårlig form. Det gav seg heldigvis utpå kvelden.

Han har vært nakkeoperert 2 ganger og i går holdt han på å jobbe med noe under taket en liten stund, så det er nok årsaken.

Han har en del jernplater og skruer i nakken, så å arbeide over hodet fungerer ikke så bra.

I dag virker han ganske pigg igjen, heldigvis.

Vi har litt oppdrag som skal gjøres med musikk og quiz i kveldinga, så det passer dårlig hvis han blir liggende i dag.

 

HÅPER FREDAGEN BLIR FINFIN!!

 

Følg meg gjerne her:

Facebook: Strikkekjerring

Instagram: Strikkekjerring.blogg.no

 

 

 

8 kommentarer
    1. Dere er aktive og står virkelig på. Men en må nok være det når en driver slik som dere. Kjedelig både med neseblod og heller ikke godt med han som ble dårlig etter arbeidet. Men greit når en skjønner årsaken. Håper det går greit med spørsmål og musikk til kvelden. Ellers var sokkene fine, alle. Syns det er artig med slike detaljer. God fredag :).

      1. Jo, når man driver sitt eget firma og eier bygningsmassen er det alltid nok å gjøre.😅
        Takk så mye du, og ha en riktig fin fredag.🦋

      1. Ja, det er fint med litt spreke farger på sokkene.🧶👍🏻Det meste går over, så det går nok bare godt.🤗Nyt fredagskvelden og starten på helga.☕️🤩

      1. Ja, jeg liker litt mønster og spreke farger på sokkene.🧶Får se om det blir tid til å strikke noen par etterhvert.🤗
        Nyt kvelden!☕️🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg